torsdag 20 september 2012

Ett midnattligt inlägg

Så har det hunnit gå en vecka sen förra inlägget vilket innebär att jag lyckats genomföra/ leda ytterligare ett spinningpass. Jag inser att jag måste styra upp det här bloggandet bättre, jag är ju banne mig världens kassaste bloggare!!  Hursomhelst, jag lyckades med att cykla sönder cykeln- ja det låter tokigt men när jag skulle vrida på mer motstånd så hände nåt med den så att allt motstånd försvann. Snyggt jobbat säger jag. Hade jag varit lat så hade jag låtsats att det var tungt och jobbigt men det hade jag inte samvete att göra (och tar jag mig liks dit så ska det cyklas och svettas för brinnande livet). Så det blev till att hoppa av, hämta ny cykel och fortsätta cykla och svettas så drunkningsdöden kändes nära tillhands...Efter passet så drog jag på mig löparuniformen och sprang de 7 kilometrarna hem. Sen blev det te och kesomacka, och har man tränat nästan två timmar i ett ganska högt tempo så smakar te och macka otroligt gott....Den gastronomiska upplevelsen var total.

Vad händer annars då? Imorgon blir det till att tentaplugga för hela slanten. Har en massa oplöjd litteratur som handlar och skojigheter som bl.a. EU:s konstitution att ta mig an innan tisdag då det är dags för en högtidlig salstenta i ämnet.. Måste nog prygla mig själv i tvingande syfte för att lära mig allt- och för att hålla mig vaken!!! Dessutom borde jag ju faktiskt sova för att styra upp x antal timmar då man ska läsa om ovanstående ämne men just nu så är kroppen alltför hög på endorfiner efter kvällens motionerande just nu... Tur att det bor en liten nörd i mig som tycker det är liiite intressant med konstitutioner hitådit så det ska nog gå bra, och vad gäller denna otrötthet så antar jag att jag får skylla mig själv....Kanske ska man införskaffa en knölpåk och klubba sig till sängs. Ja så måste det nog bli. Knölpåken är så gott som införskaffad.

Nä nu blir det  till å tvinga sig till och sova. Godnattkramar på er alla, och en extra till de som i dagarna har förlorat en närstående. Tänker på er. Kram och godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar