fredag 11 maj 2012

Stora bokbytardagen!

Japp, du läste rätt. Idag infaller internationella bokbytardagen, det är idag man får byta bok med vem som helst, i hopp om att komma över en bok som attraherar mer än den bok man för tillfället läser...så hör upp alla ni som vill byta bok- jag önskar byta denna högst kryptiska bok till någon bok som skriven på något språk man är bekant med, typ svenska, engelska, tyska, franska el dyl, eller varför inte persiska- allt är bättre än den bok jag för tillfället läser! Jag kan dock inte svara på vilket språk min kryptiska bok är skriven på, men jag gissar på gammelgrekiska eller liknande (förstår nämligen inte mycket av orden i den)...hursomhelst, hör gärna av er för byte, och passar här på att önska alla en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar