måndag 4 juni 2012

Det ligger en demon i mitt kaffe

Det är måndag morgon och jag upptäcker att en demon lagt sig längst ner i min kaffekopp- En demon i kaffekoppen som kanske varslar om ond bråd död är just vad jag behöver just nu, med slutuppgifter i ledarskapskursen som ska in på opponering, och sen så ska jag ju upp på cykeln och cykla med x antal tusen andra om 10 dagar. Tack säger jag, det känns ju såå mycket bättre att få en liten måndagsdemon i present!

Fast å andra sidan, den KAN ju hända att demonen är en snäll sådan och hjälper mig överleva både ledarskapsuppgifter och galna cykelupptåg. Antar att man ska tänka positivt och inte se ond bråd död i kaffekoppen, så härmed deklarerar jag kaffedemomen som en sjyst snubbe...Eller så dränker jag den med mer kaffe och vinner ändå, bara för att vara på den säkra sidan. Jag är liks inte så vidskeplig av mig. Helena kaffedemomen 1-0. Moahahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar