fredag 15 juni 2012

Socker är min bästa vän.

Ja så ligger jag i sängen och försöker sova lite innan vi ska dra iväg. Klockan är snart 21:13 och jag är inte det minsta trött. Jag är rättare sagt hög. Hög på socker. En del menar att det kan va bra att sova lite innan man ska cykla 30 mil men jag menar att det behövs inte, för med tanke på alla kolhydrater jag stoppat i mig idag så är jag speedad, och med alla kolhydratrika häxblandningar och diverse geléer och energyboostmedel som finns i cykelväskan så finns det inte en chans att jag lär somna under tiden vi bänglar oss runt vätternsjön heller. Troligen lär jag sitta totalt speedad och kanske åker jag dit för doping med tanke på alla vansinniga kolhydrater jag bär i och på mig. Oh yeah, här ska det cyklas minsann (sockerspeedad är bara förnamnet)!!!!!!!!!!!!

Dagen tillbringades för övrigt i strosarläge. Vi har gått och kikat och handlat lite högst (icke) nödvändiga cykelsaker i mässtältet. Sen tog vi en trevlig fika och efter det så åkte vi hemåt och ägnade våra tankar åt dilemmat "vad ska vi ha på oss så vi inte fryser/svettas eller blir blöta under turen????". Ja det dilemmat har vi inte klarat upp än och jag är lika förvirrad som innan vi började tänka.. Hursomhelst så blir det nog bra tillslut ändå säger jag...Nu MÅSTE jag försöka sova- godnatt!!

Har ingen bild på sockret så det får bli några andra bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar